Skip Navigation LinksBlog

​​​​Blog​
24 december 2021

De voordelen van de servicedesk functionaliteit in WindexCC

De servicedesk functionaliteit in WindexCC biedt op een hele overzichtelijke manier inzicht in contactmomenten die zijn uitgezet door en voor iemand aan wederzijdse kant. Een contactmoment kan een algemene vraag zijn maar ook een juridische helpvraag vanuit een lid. Deze contactmomenttypes kunnen vrij gedefinieerd worden.

In de servicedesk is zichtbaar welke contacten open staan, reeds zijn toegekend en welke reeds zijn afgehandeld. Tevens kan er op gewenste zaken gezocht en gefilterd worden in het totaaloverzicht. Gewenste zaken kunnen zijn: zien of een contact is afgehandeld of toegewezen, wat het contacttype is, wat er vermeld staat in de inhoud en/of wat het onderwerp is.

Medewerkers van een servicedesk, secretariaat of ledenadministratie kunnen indien gewenst filteren op de inlogde gebruiker en zo alleen maar eigen contactmoment inzien die voor hen relevant zijn. Er kunnen zowel publieke als niet publieke reacties in een contactmoment worden geplaatst. Dit zorgt ervoor dat ook interne communicatie tussen collega's op een contactmoment kan plaatsvinden.

Daarnaast kunnen er ook bijlagen en een dossier worden vastgelegd bij contactmomenten. Er is een Outlook integratie zodat e-mails direct als contactmoment of als bijlage van een nieuw of bestaand contactmoment kunnen worden opgeslagen. De 'afhandelaar' wordt automatisch bepaald aan de hand van de ingelogde gebruiker of kan specifiek uit een lijstje van je collega's worden gekozen. Indien gewenst vindt er een e-mailnotificatie plaats bij het plaatsen van reacties of statuswijzigingen van het contactmoment.

De leden kunnen in de 'Mijn omgeving' inloggen en in één oogopslag de contactmomenten zien die zij hebben ingeschoten. Windex gebruikt de servicedesk functionaliteit zelf ook om vragen die klanten hebben te ontvangen, diagnosticeren en af te handelen onder de noemer 'dogfooding'. Klanten kunnen hiervoor ook zelf inloggen op het ledenportaal bij Windex om de reeds geplaatste vragen in te zien.

WindexCC servicedesk biedt een breed scala aan mogelijkheden. Heb je hier vragen over? Neem gerust contact met ons op!​